Publicador de continguts

Dubtes i consultes durant el curs

Si tens preguntes sobre el contingut, les tasques, els materials o l’avaluació, contacta amb el tutor o la persona responsable del curs mitjançant la missatgeria interna o el fòrum del mateix curs.

Revisió de qualificacions

Si no estàs conforme amb la nota obtinguda (per exemple, si has suspés), has de posar-te en contacte amb l’organització responsable del curs.

Pots consultar com fer-ho en l’apartat "Contacte amb organitzacions".

Si detectes que falta alguna assistència o no s'ha registrat correctament, pots contactar amb l'organització segons l'estat del curs amb alguna de les següents opcions:

Si el curs està en marxa:

Utilitza la missatgeria interna del curs.

👉 Accedeix al curs > Missatgeria > Redactar missatge > Afig destinatari > Seleccionar el/la tutor/a.

Agregar tutor


 

Si el curs ja ha finalitzat:

Contacta directament amb l'organització responsable.

Pots consultar com fer-ho en la secció de preguntes freqüents (FAQ), en l'apartat: “Contacte amb organitzacions”.

Si has fet un curs presencial o semipresencial i necessites un justificant d’assistència, seguix aquests passos:

  • Accedeix al teu campus virtual, utilitzant el teu usuari i contrasenya o mitjançant GVlogin.

  • Una vegada dins, accedeix a l’edició del curs del qual vols el justificant, fent clic al botó "Accés al curs"
  • Localitza l’opció "Assistència". La trobaràs a la capçalera del curs o entre les opcions del menú superior. 

Accedir a les assistències

 

 

  • Tria l'opció "Totes" per veure el llistat complet de sessions a les quals has assistit. Selecciona les que corresponga.
  • Finalment, prem "Enviar justificant". Es generarà un document amb les dates en què s’ha registrat la teua assistència.

Assistències
 

Tingues en compte que:

👉  Només podràs obtindre el justificant si el/la tutor/a o tutora ha marcat l’assistència.

👉  Només estarà disponible mentre el curs estiga en període d’accés.

Nota important

Aquest justificant no té validesa per a certificació, només serveix com a comprovant per al control horari.
 

Per al correcte funcionament dels cursos, es recomana utilitzar els navegadors “Google Chrome” o “Mozilla Firefox”.

En cas d’utilitzar el navegador “Safari”, és necessari que estiga actualitzat a l’última versió disponible.

Durant el període en què el curs estiga actiu, podràs descarregar-te els documents disponibles a través de la plataforma. Una vegada finalitzat el curs, ja no tindràs accés al seu contingut.

Sempre que el curs estiga en funcionament, pots enviar les teues consultes a la persona responsable o al tutor/a mitjançant la missatgeria interna o el fòrum del curs.

En cas que el curs ja no estiga actiu, pots contactar amb l'organització corresponent a través de l'apartat "Contacte amb organitzacions".

Pots consultar aquesta informació, juntament amb la resta de detalls del curs, en l’oferta formativa disponible a la plataforma.

Si t’han inscrit com a “alumne” en lloc de tutor, has de posar-te en contacte amb l’organització responsable del curs mitjançant l’apartat “Contacte amb organitzacions” disponible en la plataforma.